Program konference
DigiSeč 2023
Harmonogram průběhu konference v roce 2023:
Středa 1. 11. 2023 |
|
---|---|
Čas | Program |
8.00–9.30 | Registrace, coffee break |
9.30–11.30 | Plenární část |
11.30–14.00 | Oběd, prostor na návštěvu veletrhu partnerů |
14.00–15.30 | První blok workshopů |
15.30–16.30 | Coffee break, minipřednášky partnerů v hlavní sále |
16.30–18.00 | Druhý blok workshop |
18.15–18.45 |
30minutové přednášky partnerů |
18.30 | Zahájení vydávání večeře |
Čtvrtek 2. 11. 2023 |
|
---|---|
Čas | Program |
8.30–10.00 | Třetí blok workshopů |
10.00–10.30 | Coffee break |
10.30–12.00 | Čtvrtý blok workshopů |
12.00 | Oběd, ukončení konference |

Ing. Irena Fričová
Zahájení konference

PaedDr. Anna Stočesová Martinková, Ph. D.
Prevence digitální propasti - Národní plán obnovy 2023

Mgr. Daniela Růžičková

Jaroslav Spurný
Svobodou slova a překonáním lenosti proti nebezpečí dezinformací

plukovník Mgr. Ivo Zelinka, MMS
Podrobný program workshopů
středa 14.00–15.30
Lektor |
Název workshopu |
Mgr. Zuzana Kuželová |
Praktické příklady nových technologií využitelných na základních školách – 1. a 2. stupeň |
Možnosti využití digitálních technologií ve výtvarné výchově |
|
Rozvoj digitálních kompetencí s AI (nejen) v češtině |
|
Společné přemýšlení nad tím, jak rozvíjet digikompetence v matematice |
|
Inspirace k rozvoji digitálních kompetencí u žáků s mentálním postižením |
|
Kompendium umělé inteligence ve vzdělávání |
|
Jak můžeme rozvíjet digitální kompetence žáků ve výuce matematiky na 2. stupni ZŠ a na střední škole |
|
Stop Motion Studio ve výtvarné výchově |
|
Petr Caloň (Edugo) Mgr. Hana Ulíková (AV MEDIA) |
Chromebooky jako skvělý nástroj pro individualizaci výuky Nový pohled na interaktivitu – jak přenést aktivitu na žáky a rozvíjet kompetence |
středa 16.30–18.00
Lektor | Název workshopu |
Hraní s QR kódy |
|
Zaměřme se na detail |
|
Virtuální dějepisné bádání |
|
Kooperativní výuka v online prostředí žáků 1. stupně ZŠ |
|
Datová Lhota: Digitální technologie pro 1. a 2. stupeň zábavně |
|
Jak rozvíjet digitální kompetence ve vašem oboru |
|
Začínáme s argumentací | |
DIGIDIVY ve světě zvířat aneb Rozvoj digitální klíčové kompetence u žáků „nečtenářů“ |
|
Vít Kalisz (OrgPad) Tomáš Hubálek (Moudrá Sovička) |
Jak se díky počítačům změnila a změní výuka Moudrá Síť – mezigenerační propojení mladší a starší generace přes digitální technologie |
čtvrtek 8.30–10.00
Lektor | Název workshopu |
Ing. Miroslav Staněk | Jak zachránit Newtona, Ohma a Pascala před novou informatikou |
Rozvoj digitální kompetence v matematice |
|
Píši, mluvím, naslouchám: využití digitálních technologií v kompetenční dílně českého jazyka |
|
Tvorba na Wikipedii jako prostředek k rozvoji digitální kompetence |
|
Pracujeme v redakci aneb Digikompetence každém předmětu |
|
DIGI-MIX (nejen) pro jazykáře |
|
Jak rozvíjet digitální kompetence ve vašem oboru |
|
Online metodika Animetod – ukázka lekce kreslená animace |
|
Karel Klatovský (Microsoft) Jakub Novotný (Aktivní třída) |
Novinky ze světa Microsoft ČR Nabídka produktů Aktivní třídy pro účely výuky Nové informatiky |
čtvrtek 10.30–12.00
Lektor | Název workshopu |
Rozvoj digitální kompetence ve všech ročnících 1. stupně ZŠ |
|
Výuka nové informatiky na 1. stupni |
|
Píši, mluvím, naslouchám: využití digitálních technologií v kompetenční dílně českého jazyka |
|
Rozvoj digitálních kompetencí v přírodních vědách |
|
Objevné cesty po moři digitálních kompetencí |
|
Jak učit cizí jazyky nejen digi, ale i efektivně a hravě |
|
Jak můžeme rozvíjet digitální kompetence žáků ve výuce matematiky na 2. stupni ZŠ a na střední škole |
|
Digitální jednohubky v zeměpise |
|
Petra Heinzová (Boxed) |
Školní Maker Space ve vazbě na revizi RVP Cenově dostupná a chytrá zobrazovací řešení pro běžnou i moderní formu výuky |
středa 13.00–13.45
Lektor | Název workshopu |
Milan Hausner, Klára Hránková a tým NPI ČR | Profesní rozvoj současných i budoucích ICT koordinátorů |
Prevence digitální propasti — Národní plán obnovy 2023 |
středa 18.15–19.00
Lektor | Název workshopu |
Představení projektu Glitr, vazba na mateřskou aplikaci a první krůčky ve vzdělávání |